воскресенье, 8 апреля 2012 г.

Mūsdienisms

   Esmu pārgājusi jaunā līmeni attiecībās ar tehniku, ja agrāk telefoniem manā tuvumā pazuda zona, datori pēkšņi izdomāja restartēties utt, tad aizvakar pirmo reizi manā mūžā kad biju tikusi beidzot pie kases aparāta, tas pēkšņi izslēdzās. Nabaga rindā aiz manis stāvošie gaidīja aptuveni 5 min līdz es varēju samaksāt par pirkumu. Šķiet ar gadiem es tikai progresēju un drīz nonākšu tik tālu ka ar vienu acu skatienu spēšu izslēgt televizoru vai mikroviļņu krāsni.
   Laikam mūsdienu tehnika nespēj mani pieņemt. Jāpārvācās uz vientuļu salu, kurā varēšu ķert zivis un ēst banānus, nekādas greznības, tikai es un banāni...
 

1 комментарий:

arta комментирует...

nu beidz....tev ir spējas, kā tādam x menam vai spidervecim...tehnika ir tavā pakļautība,šitā jau var kalt plānus par kādas bankas aplaupīšanu