понедельник, 16 апреля 2012 г.

citāti no iepazīšanās portāliem 2 daļa


  • Pienāk brīži, kad laika atskaite kļūst aizvien gausāka un aktuālāka. Kādam diena, kādam gads. Mēs joprojām dreifējam uz akmens nebeidzamā visuma jūrā. Tik mazi un tik neinteresanti. Tomēr īpaši. Īpaši ar to, ka vienkārši esam. Kādam par maz, kādam par daudz. Ja māc garlaicība, atraksti. Svaigas domas ir jo īpaši saldas un barojošas. Varbūtās pa visiem atradīsim kādu nekādu sajēgu par to, kas notiek, par to, kas notiks un par to kam vairs nekad nebūs lemts notikt.
  • sveikas .mekleju meiteni kurai ir laiva\\\\\\\\\\\\\\\\\\\laivas foto OBLIGAATS!!!!!!!!!!!!
  •  Ziema projām dodas , pavasari vietā laiž , mēs pie datoriem nu sēdam un pa pogām baisi laižam . Lapas veram vaļā , ciet . Nav tas īstais vienīgais , nerunājot vērtējam , visas bildes izpētām . Vasara tūlīt jau klāt , bet mēs vieni , "Pilnīgs Vāks ! " . Domās visu atliekam un uz rītu, gan jau sagaidīšu citu ! Vientulība nemāc mani , ir man šis un ir man tas ... Tikai vienīgo es gaidu un par dzīvi jauki smaidu > Satikšu nu drīz es to !!!! Savu īsto vienīgo !!! Tu slaida negara būtne ar humora izjūtu un nelielu optimisma devu sirdī . Vecumam nav nozīmes , nozīme ir sajūtām ....
  • Sveikas jaukas sievietes, jauks , milos puisis velas sastapt jauku un milosu sievieti, velos atrast tadu sievieti kura velas ar nopietnas attiecibas un kura ar veletos veidot gimeniti jo ka neka sakam novecot un tomer velamies ari savus pecnacejus ar kuriem mes varetu lepoties un iemacit viniem visu ko mes protam,ja ne tad savadak bus ta kad attapsimies tad jau bus par velu un tad tikai sapratisim ka nesam pat ta kartigi dzivojusi sedesim maza istabina un tad domasim ka butu ja butu bijis ta, es velos veidot gimeniti un pa nopietnam jo jau 25gadi ir un tie pienaca loti atri bet pat aci nepamirkskinasim kad bus jau 60gadi un tad jau viss, ja kadai sieviete ar ir prats uz gimens veidosanu tad rakstat vai zvanat, un man ir zz kartina.
  • Zelta graudiņš smilšu jūrā - > gaida savu saulesstaru ... brīvu, uzticamu vīrieti , kurš nebaidās iepazīties, kurš sievieti izbaudītu kā labu vīnu... lēnām, maigi, ilgi ...

      Комментариев нет: